GrapHite pisze:Jeszcze trochę postoją i łatwiej będzie kupić taki stary tramwaj niż wyremontować
Tak na moje oko, to tylko przegubowiec nadaje się do remontu, a reszta właściwie na żyletki bo rzeczywiście taniej będzie kupić coś w lepszym stanie.
GrapHite pisze:Jeszcze trochę postoją i łatwiej będzie kupić taki stary tramwaj niż wyremontować

BYDZIAK 1958 pisze:Wracając do nietypowego wagoniku z kajakami, warto dodać, że były również u nas 'wagony letnie', bez ścian. Natrafiłem na fotkę, której fragment, utrwalił ich wygląd.
 
 
 Odległości wydają się być podobne, - nie wielkie...
   Odległości wydają się być podobne, - nie wielkie... 
 

 ), na pocztówkę  z lat sześćdziesiątych XXw, pokazującą Stary Rynek. Ładnie widać na niej było tor tramwajowy, stanowiący w pewnym sensie 'pętlę awaryjną'. Umożliwiał on jazdę tramwajowi jadącemu np. ul Jana Kazimierza (z kierunku Długiej), na 'zakręt' na S.Rynku,w kierunku ul Batorego i powrót nią, na Długą.
  ), na pocztówkę  z lat sześćdziesiątych XXw, pokazującą Stary Rynek. Ładnie widać na niej było tor tramwajowy, stanowiący w pewnym sensie 'pętlę awaryjną'. Umożliwiał on jazdę tramwajowi jadącemu np. ul Jana Kazimierza (z kierunku Długiej), na 'zakręt' na S.Rynku,w kierunku ul Batorego i powrót nią, na Długą.  
 BYDZIAK 1958 pisze:(...)
...tor tramwajowy, stanowiący w pewnym sensie 'pętlę awaryjną'. Umożliwiał on jazdę tramwajowi jadącemu np. ul Jana Kazimierza (z kierunku Długiej), na 'zakręt' na S.Rynku,w kierunku ul Batorego i powrót nią, na Długą.
Przyznam, że już zapomniałem o tym wariancie torowiska, oraz o ewentualnym wykorzystywaniu jego.

 
 BYDZIAK 1958 pisze:Takie pamiątkowe odcinki torów, w miejscach których można się ich mało spodziewać, mogą być ciekawostką dla np turystów. 'Ubogaciły by' np. ulicę Św. Trójcy, czy ponownie ul. Warmińskiego...

 
 