To co jeszcze pozostało i to czego już nie ma. Nie tylko militarne
bunkier
brak
Posty: 5306 Rejestracja: czwartek, 9 paź 2008, 23:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: bunkier » wtorek, 25 lut 2014, 08:51
BYDZIAK 1958 pisze: Tym, co od razu przesądzało na 'naszą' niekorzyść, to dobrze widoczne szersze tory.
Też to zauważyłem, ale pierwsza rzuciła się w oczy nawierzchnia
BYDZIAK 1958 pisze: Pytałem o to kiedyś na ssc. Te informacje są fragmentami odpowiedzi.
Jakoś nie "trawię" SSC.
BYDZIAK 1958
brak
Posty: 7172 Rejestracja: czwartek, 29 gru 2011, 20:51
Post
autor: BYDZIAK 1958 » wtorek, 25 lut 2014, 17:12
^^^ Tam jest inne towarzystwo. Choć na ssc jestem dłużej niż tutaj, to jednak uważam, że to forum jest lepsze, głównie dla osób z pasjami, które by można nazwać 'lokalnymi'.
Karass
brak
Posty: 170 Rejestracja: wtorek, 6 lis 2012, 20:33
Kontakt:
Post
autor: Karass » wtorek, 25 lut 2014, 20:00
BYDZIAK 1958 pisze: ^^^ Tam jest inne towarzystwo. Choć na ssc jestem dłużej niż tutaj, to jednak uważam, że to forum jest lepsze, głównie dla osób z pasjami, które by można nazwać 'lokalnymi'.
Na ssc jest za dużo polityki i obrażania się.
bunkier
brak
Posty: 5306 Rejestracja: czwartek, 9 paź 2008, 23:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: bunkier » wtorek, 25 lut 2014, 20:59
Jak najbardziej się zgadzam.
GrapHite
BSMZ Bunkier
Posty: 6984 Rejestracja: wtorek, 16 gru 2008, 00:00
Post
autor: GrapHite » środa, 26 lut 2014, 12:23
wieści z gazety.pl:
Zabytek wróci na tory. Remont będzie kosztował 600 tys. zł
"Czekając na idealny moment, możesz nigdy nie rozpocząć dzieła. Zaczynaj już! Zaczynaj tam, gdzie jesteś i jako ten, kim jesteś" - H. Jackson Brown
bunkier
brak
Posty: 5306 Rejestracja: czwartek, 9 paź 2008, 23:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: bunkier » środa, 26 lut 2014, 17:14
Ten zabytek to tramwaj przegubowy 803N. Całe szczęście że znalazły się pieniądze na remont.
GrapHite
BSMZ Bunkier
Posty: 6984 Rejestracja: wtorek, 16 gru 2008, 00:00
Post
autor: GrapHite » środa, 26 lut 2014, 18:04
Ostatnio sporo dobrego się dzieje: remont Brdyujścia, przywrócenie dawnego wyglądu mostom (Sulimy, Tamka), tramwaj, może i tablice nad kanałem postawią
"Czekając na idealny moment, możesz nigdy nie rozpocząć dzieła. Zaczynaj już! Zaczynaj tam, gdzie jesteś i jako ten, kim jesteś" - H. Jackson Brown
Stanislaw
brak
Posty: 713 Rejestracja: niedziela, 25 lis 2012, 11:27
Post
autor: Stanislaw » poniedziałek, 26 maja 2014, 19:35
Wykaz tramwajów w połowie lat 50-tych.
Załączniki
93.jpg (190.17 KiB) Przejrzano 12462 razy
BYDZIAK 1958
brak
Posty: 7172 Rejestracja: czwartek, 29 gru 2011, 20:51
Post
autor: BYDZIAK 1958 » poniedziałek, 26 maja 2014, 19:59
^^^ Ten wykaz przebiegu linii tramwajowych, przypomina istniejące w tamtym czasie 'nowe' nazwy ulic. "Bohaterzy Stalingradu" zdobyli stary Rynek, ale na krótko. Marchlewski poddał się, jednak nie do końca. I za to zagościł na dłużej, ale tuż obok...
GrapHite
BSMZ Bunkier
Posty: 6984 Rejestracja: wtorek, 16 gru 2008, 00:00
Post
autor: GrapHite » poniedziałek, 26 maja 2014, 21:55
Jeśli chodzi o tramwaje to mam taką zagadkę, ciekawostkę: ile łącznie w tramwaju jest przewodów? Chodzi o długość.
"Czekając na idealny moment, możesz nigdy nie rozpocząć dzieła. Zaczynaj już! Zaczynaj tam, gdzie jesteś i jako ten, kim jesteś" - H. Jackson Brown
kris_bdg
brak
Posty: 96 Rejestracja: niedziela, 15 maja 2011, 15:53
Lokalizacja: Bydgoszcz
Post
autor: kris_bdg » poniedziałek, 26 maja 2014, 23:17
Stawiałbym na jakieś 1450 metrów
GrapHite
BSMZ Bunkier
Posty: 6984 Rejestracja: wtorek, 16 gru 2008, 00:00
Post
autor: GrapHite » wtorek, 27 maja 2014, 15:55
kris_bdg pisze: Stawiałbym na jakieś 1450 metrów
malo
"Czekając na idealny moment, możesz nigdy nie rozpocząć dzieła. Zaczynaj już! Zaczynaj tam, gdzie jesteś i jako ten, kim jesteś" - H. Jackson Brown
BYDZIAK 1958
brak
Posty: 7172 Rejestracja: czwartek, 29 gru 2011, 20:51
Post
autor: BYDZIAK 1958 » wtorek, 27 maja 2014, 18:18
^^^ W przedwojennym małym Herbusiu tyle mogło być.
A Tobie pewnie chodzi o np pięcioczłonową Pesę?
M_J
brak
Posty: 30 Rejestracja: sobota, 17 maja 2014, 19:47
Post
autor: M_J » środa, 28 maja 2014, 10:00
2014-05-28 10;48;52.JPG (31.94 KiB) Przejrzano 12374 razy
Załączniki
AB-page-002.jpg (37.52 KiB) Przejrzano 12374 razy
seth
brak
Posty: 2097 Rejestracja: środa, 12 sie 2009, 19:53
Post
autor: seth » środa, 28 maja 2014, 15:47
Ładny rodzynek
Stan mintowy.
GrapHite
BSMZ Bunkier
Posty: 6984 Rejestracja: wtorek, 16 gru 2008, 00:00
Post
autor: GrapHite » wtorek, 24 cze 2014, 12:09
Na mostowej, a dokladniej na moście zaczęły się prace przy nawierzchni. Domyślam się, że znikną stare tory tramwajowe.
"Czekając na idealny moment, możesz nigdy nie rozpocząć dzieła. Zaczynaj już! Zaczynaj tam, gdzie jesteś i jako ten, kim jesteś" - H. Jackson Brown
krajan
BSMZ Bunkier
Posty: 2454 Rejestracja: sobota, 23 kwie 2011, 19:48
Kontakt:
Post
autor: krajan » wtorek, 24 cze 2014, 13:00
GrapHite pisze: Na mostowej, a dokladniej na moście zaczęły się prace przy nawierzchni. Domyślam się, że znikną stare tory tramwajowe.
Jednak uda się je zachować (wg prasy)
jaras
BSMZ Bunkier
Posty: 2965 Rejestracja: środa, 4 sty 2012, 00:24
Lokalizacja: BYDGOSZCZ-WYŻYNY
Post
autor: jaras » środa, 25 cze 2014, 11:48
Potwierdzam prasa podaje że tory pozostaną.
Bukolcik
brak
Posty: 161 Rejestracja: poniedziałek, 19 maja 2014, 10:11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: Bukolcik » niedziela, 6 lip 2014, 10:24
jaras pisze: Potwierdzam prasa podaje że tory pozostaną.
Ja osobiście nie jestem przekonany co do tego, że torowisko zostanie. Wczoraj byłem tam i torowisko zostało zdemontowane a na boku robót leżał tylko ich kawałek.
Moje wnioskowanie jest takie, że albo wzięli je do odrestaurowania, oczyszczenia lub jakiegoś innego zabiegu pielęgnacyjnego, albo nie będzie po nich śladu na moście Sulimy a nasz konserwator znów załatwił wszystko po cichutku.